Bebeğim 2 ay 10 günlük gaz sancısı fazla olan bir bebek uykuya dalmak ya sıkıntı çekiyor sürekli ağlıyor şu sıralar sürekli beni emmek istiyor tok olsada emmedigi zamanda sürekli elini yalıyor parmak emecek diye korkuyorum mamajoo ve Tommy tippie denedim almadi şimdi avent emzik aldım bebeklerinnen çok tuttuğu emzik diye nasıl alıştırabilirim fikri olan var mı ya da ben şöyle alıştırdim diyen