Anneler aşırı hareketli bi oğlum var maşallahı var. Her anne gibi bende aktivite yapıp kaliteli vakit geçirmek istiyorum. Oyuncaklarıyla veya kitaplarıyla. Gelin görün ki benim sıpa ayağa çok rahat kalkabildiği için aklı fikri yürümeye çalışmakta. Dikkat süresi çok kısaldı. Nereye tırmansam, sebep olsa da ayağa kalksam onu düşünüyor. Ne yapmak lazım ? Oynuyor bi süre sonra bırakıyor. Kitap falan hiç bakamıyoruz çünkü diş çıkardığı İçin kemiriyor 😅😅 siz neler yapıyorsunuz bu aylardaki bebeklerinizle.