Gozzzde1 Bir hevesle aldığım ancak sütüm yeterli olmadığı için en fazla 2-3 defa kullandığım Mochi ürümü satıyorum. Yanında süt saklama poşetlerini de vereceğim (19 tane) 90₺’ye vereceğim
Yagmuurr Gozzzde1 merhaba annemiz il etiketlemek için soruyorum hangi il? Ürüne ait görsel ekler misiniz?🌺