Clavicula Kızlar merhaba ,yerleri eskiden yüzey temizleyici ve domestos ile silerdim simdilerde bebeğim emekleyeme başladı başka bir alternatif arayışındayım sizler ne ile siliyorsunuz
Deletedmom_64 Clavicula konuyla alakası yok ama benim evin parkesi kayıyor silmeyle alakası var mi yüzey temizleyici kullnıyorum ama
Eylusunannesiii Clavicula sanki yuzey temizleyiciyi oldugu gibi yere bosaltmiyoruz ya bir parca koyuyoruz % de 90 ı su bu kadar ince elemeyin
Nohutannesi Clavicula ben ya boş suyla siliyorum yada beyaz sirkeli suyla. Bebek yerde de olmasa bebekli evde domates yada yüzey temizleyiciyi ben doğru bulmuyorum çünkü hava çok soğuk bu kokular çıkana kadar evi havalandirmak mümkün değil. O nedenle ben kendimce ya bir iki damla sirke ilaveli su yada direk suyla siliyorum
Denizzz88 Clavicula ben beyaz sirke koyuyorum suya öyle siliyorum ama arada bi domestos ve yüzey temizleyiciyle de siliyorum domestosun temizlemesi daha iyi gibi geliyor çünkü iyice bi dezenfekte etsin haftada bir en azından