Mommynur geçecek inşallah hayırlısıyla annelik gerçekten çok zor duymadığını düşünüp kendinizi yetersiz hissediyorum, ağlıyor,kusuyor uyumuyor kendimi yetersiz hissediyorum, pişik olsa bile kendimi yetersiz hissediyorum ama bugünlerin geçmesi sabırla bekliyorum:)