Selam anneler kızım doğduğundan beri cildi ara ara kızarıklıklar oluyordu nemlendirince geçiyordu falan sonradan ten rengi açıldıkça yanaklarda dudak kenarlarında kırmızı pütürler yer etmeye başladı Dr atopik dermatit dedi eee sonuç Bioderma krem verdi sadece o bişey yapmadı başka Dr a gittim süt alerjisi var mı diye kandan ve kakadan bakıldı negatif çıktı buda başka bişi yapmadı yada önermedi bu çocuğun bi besine alerjisi var belli bana Dr lardan fayda yok bebeğim bı ay sonra ek gıdaya gecicek benim bunu bulmam lazım iki gündür tavada yumurta kırıp yemiştim kızarıklığı daha da arttı vücuduna da yayıldı yumurtadan şüpheleniyorum aslında ama bugün itibariyle yumurta tavuk süt ve süt ürünleri kırmızı et kabuklu kuruyemişleri kestim 15 gün yemiycem bana eklemek istediğiniz tecrübe ettiğiniz şeyler nelerdir nasıl ilerlemek lazım kızıma çok üzülüyorum bide kullandığınız memnun kaldığınız nemlendirici ve şampuanlar nelerdir şimdiden hepinize çok teşekkür ederim Allah bütün yavrularımıza kalıcı şifa versin 🤲