HaLe31 Deletedmom_41 eşine ayıp olmuş hakkaten, benim eşimin de egzantirik isim talepleri yok değil ama sürprizle gelse nüfusa gider değişim yaptırırdım herhalde
Deletedmom_41 HaLe31 Aynen post acarken bu kafayla acmistim gorusler ne olurdu diye, isim. Onemli bi ayrinti hanimina suprize ne gerek vardi bilemedim😁