Oğlum nrmalde uyurken arada uyanır ağlar falan ama gözlerini açardı muhakkak. 2 gündür gaz damlamiz bttgi için kullanmıyorum bir bakıma da grek var mı diye gözlemlemek isteidm açıkçası. Gazını kendi ckartigor tuvaletini rahat yapiyro suanlik. Ama iki gündür gözleri kapalıyken yani uykusunda ağlıyor ,mizliyor dört beş saniye sonrası tkrar uykuya dalıyor sonra tkrar aynilari oluyor falan. Acaba damlayı kullanmadgm için mi böyle yapıyor bebegim yoksa denk mi geldi? 3 ay 25 gunluguz