Meraba güzel anneler, burada meme reddiyle ilgili o kadar çok içerik gördüm ki sizinle kendi durumumuzu paylaşmak istedim. Bebeğim 3 aylık olduğunda durduk yere ağlamaları başladı asla beni emmek istemiyordu memeyi görünce kafasını çevirip ağlıyordu. Zar zor emdiğinide bir süre sonra kusuyordu. Karın gurultuları vardı(açlıktan sandım) internete baktığımda atak döneminde böyle şeyler olabileceği yazıyordu. Daha sonra doktorumuza gittik, kakasının fotoğrafını çekmiştim doktorumuz mukuslu olduğunu söyledi testler yaptı kakasında gizli kan çıktı ve alerji olduğunu söyledi. Bizim alerjik reaksiyonlarımız rotavirüs aşımızdan sonra başladı doktorumuz bazı bebeklerde tetikleme yapabildiğini söyledi. 2 haftadır inek sütü diyetindeyim emmeleri düzeldi bebeğimin. Sizde meme reddi yaşıyorsanız; karın gurultusu, gürültülü kaka, kusma, kakada mukus, huzursuzluk gibi farklı belirtiler varsa doktorunuza mutlaka danışın benim gibi geç farketmeyin her şey atak olmayabiliyormuş🌺