Pandaliii Hanımlar çocuklar için açılan hesaplar falan oluyormus birikim için. Ya da onların geleceği için aylık birikim yapabileceğimiz yatırım araçları varmı bildiğiniz ?
Deletedmom_21 Pandaliii evlenmeden once calisiyordum her ay başka bir karta para atmıştım ilerde çocuğuma kullanirim diye 8.000 tl var esimin haberi yok bende soylemedim ve o parayi da kullanmıyorum ilerde oğlum ne isterse onu yapsin
Pandaliii Deletedmom_21 benimde biraz birikmiş param varda bende çocugumun geleceği için yatırım yapmak istiyorum
Deletedmom_21 Pandaliii banka kartı varsa orada saklayin yada altin alip kenara koyun eşinizden habersis eslerin haberi olunca malesef o paralar altınlar yerine gelmiyor