GoktugTkn 7 gün karantina bitti iş yerinden test istediler verdim hala pozitif çıkıyorum ama sağlık bakanlığı iş raporu 7 gün işledi iş yeri pozitif kabul etmiyor başına gelen var mı bu durumda ben ne yapicam ilçe sağlık müdürlüğüne de telefonla ulaşamıyorum
Cheddar GoktugTkn bulaş özelliği kalmadığı için 1 haftaya indirmişler ilçe sağlığa ulaşmaya çalışın ya da hastaneye gidip bilgi alın