S-oy Bu saat oldu hala aklımda bir şey yok siz neler yaptınız ya da yapacaksınız söyleyin de fikir olsun 🥰 her gün yemek düşünmekten sıkıldım ya 🤦🏼♀️
Han30 S-oy buzluktan kuru fasülye yemegi vardı çıkardım. Çorba yapmıştım. Yanına pilav yeter😅 normalde tavuk tantuni yapacaktım ama çok yagmur var araba ile çıkmak istemedim oglanı indir bindir
S-oy Deletedmom_21 ooo 😋 afiyet olsun 🤗 keşke benim kocam da bugün dese ben yapayım ama nerdeee 🤦🏼♀️
S-oy Aselinannesii6 benim de aklımda karnıbahar var aslında ama eriniyorum valla hiç yemek yapasım yok bugün 😂
S-oy egb92 üstüne de sirke limon bol sarımsaklı miss ben de yaptığımda yanına bir şey yapmıyorum ekstra genelde 😂
S-oy Leylamecnun39 ay ne güzel keşke benim annem de yakın olsaa ama zaten çalışıyor gitsem de yemeği olmaz 😂
S-oy DenizSerap iyi fikir bende domates çorbası yapayım pratik hemen süper bayadır içmemiştik teşekkür ederim iyi oldu aklıma geldi sayenizde 😂
DenizSerap S-oy afiyet olsun 🤤 eğer üşenmezseniz fırında ekmekleri baharatla karıştırıp kurutun üstüne atın miss. 👀