Merhaba güzel anneler.🙋🏻♀️
Oğlum 12 ay 15 günlük. Bugün 1 yaş için kan tahlili yaptırdık. Az önce sonuçları doktora gösterdik ve B12′nin yüksek çıktığını söyledi.
“Endişe edecek bir durum yok ama ilerleyen zamanlarda Hematoloji bölümü ile görüşebilirsiniz. Yani aklınızda bulunsun. ” dedi. 🙄🤔
Acaba başına gelen var mı? Bu konu ile ilgili bir bilgisi olan?