Alihancansu Kızlar bebeğim doğduğu zamandan beri anne sütü alamiyor bı iki damla sütüm geliyordu oda kesildi artık hiç yok fazla anne sütü olup vermek isteyen varsa alabilirim Ankara'dayım bebeğim 4.5 aylık
Merve18 Alihancansu canım postun yakarsa kalsın diye yazıyorum Allah yardımcın olsun çok zor üzücü ama ınsallah düzelir yardımcı olan olur ınsallah
Alihancansu Merve18 inşallah canım şimdi sadece mama alıyor başta çok zor doğum yaptım 3 gün hastane de yattım sütüm gelmedi o sırada zaten hiç sonra sarılık oldu oğlum 2 günde öyle mavi ışık altında yattı benim süt hiç gelmedi üzüntü den
Merve18 Alihancansu canm geçmiş olsun benımkıde sarılık oldu çok şükür atlattık sutum sonradan geldi meme emmiyor sagıyorum biberona veriuorum çok zor oluyor benımkınınde kesılme ıhtımalı varmiş doktor dedi Allah yardımcımız olsun