Tubacnr0 Merhaba anneler nasıl vaz geçirdiniz benim bebeğim 2 haftadır alıştı ve 5 ay 21 günlük yatağına koyduğum an ağlıyor gaz sancısı varmış gibi kivraniyor sürekli derin uykuya geçemiyor önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
Tubacnr0 Candanotemm bende bilsem keşke daha çok alınmadan yanıma beşiği koymak istiyorum ama çok agliyor bile anneler belki yorum yazar