Fatihinannesi59 Bebeğim 7 buçuk aylık. Yaklaşık 2 aydır üzerini değiştirirken ve altını değiştirirken akla karayı seçiyoruz. Elini kolunu vermiyor, huysuzlanıyor çok zor giydiriyoruz. Bu durumu yaşayan var mı? Ne zaman düzelir sizce?
musmustlu Fatihinannesi59 😁😁😁 bizim de aynı. Ben her seferinde eline ilgisini çekecek bir şey veriyorum oynarken şip şak hoppp değiştiriyorum.
Smrbkrc Fatihinannesi59 oyle donemleri oluyor her bebekte. Altini acarken brakmama elbise giyinirken sikilma. Eger sevdigi bi sarki varsa eglenceli hale getirip sarki soyleyerek giydireblirsiniz. Yada altini degistirirken eline bi oyuncak vereblirsiniz. Ilgisini farkli yonlere cekin.
yareninannesi888 Fatihinannesi59 7 8 aylıkken başladı şimdi 14 aylık bez bile taktırmıyor her kıyafet değişimi bir festival tadında
Katy Fatihinannesi59 7 ay olacağız banyodan sonra üzerini giyerken ağlar. Halbukı duş cok sever ama dustan sonrası felaket. Birde ellerine hiç dokunturtmaz. hızlıca giydiriyorum mecburen