Yigit_eminim ben hep yapıyorum hep tire günlük pastörize süt alıyorum 1 taşım kaynatıp ılıtıyorum sonra da içine 2 yemek kaşığı yoğurttan maya yapıp küçük kaselere koyup 4 saat oda ısısında sonra 1 gece de dolapda tutuyorum taş gibi oluyor tadı da müthiş oluyor kayınvalidem çiğ süt ile yapıyor hatta bir kaç kez bu daha sağlıklı tanıdığın ineklerinin sütü diye yaptı verdi ama ekşi oluyor hatta sakız gibi sünüyor cıvık oluyor ve oğlum da o yoğurdu zor yiyor yani ben hep pastörize süt ile yapıyorum