Belinnaykk benim kızım gözü enfeksiyon kapmıstı bir ara. Doktor gözüne bisey girince onu rahatsız etmiyorsa müdahale etmeyin kendi çıkar demişti aksi taktirde mikrop kapar gözü demişti. Bence kirpikte çıkar kendi kendine uğraşmayın çok mikrop kapmasın bizimki gbi