ZmrtAhsen HiraNigar benim de kızım hem emiyo hem mama veriyorum . 46 günlük oldu bugün. 60 ml veriyorum günde 5-6-7 kere.az mı geliyordur acaba 🙄
HiraNigar ZmrtAhsen 60 ml veriyordum ben de ama doktor 90ml e çıkar dedi. Ben de yavaş-yavaş artırıyorum. Birden bire 90ml verirsem sancısı artar bence. Hem de kilosu şimdi 3.700 falan. 2200dü doğarken o zaman 30ml veriyordum
demirkof Kikiriki Bu arada oğlunuz sırtüstü yatarken ellerinden tuttuğunuzda başını kaldırabiliyor mu acaba ?
Kikiriki demirkof bnmde üç dört gündür kaldırıyor Zaten her bebek farklı yakında kaldırır sizde yardımcı olun arada