Zzzz bizimde aynı canım 26 aylık olduk hala geçmedi atopik dermatid egzama var o kortizonlu kremler de çok zararliymis haberin olsun sadece kaşınan bölgeye çok ince Bi tabaka halinde sür okdqra bana da eczacı söyledi bunu artık onu kullanmaya da korkuyorum ama bizim linoa diye Bi kremimjiz var onu kullanıyorum o biraz iyi geliyo cildini yumuşak tutuyor yani o şekilde nemlendirici falan vermedimi