Sareminn Merhaba hanımlar ben salı günü kürtaj oldum ama hala ağrılarım ara ara buruyor ve lekelenmeler devam ediyor normal mi bu durum cuma kontrolüm var deneyimli annelere sormak istedim
Nisan12 Sareminn 🤷 benim doktorum bı ağrı kesici birde antibiyotik vermişti ağrı kesiciyo sadece 1 kere kullandm