Duyguduru Selam annişler 3 aylık kızım arada göZlerini şaşı derecesinde kaydırıyor sizce normal mi olur mu böyle 🤦🏻♀️ Pazartesi doktora göZükcez bakalım inşallah normaldir doğdugunda herşey normaldi göZ muayenesinde. 🤷🏻♀️
Hohomoromu Duyguduru Aymen benim ki de bazen şaş gibi bakıyor hem komik oluyr hem endişeleniyor insan sonra düzelıyr hemen heycanlandıgında yapıyor genelde