Asel_Hira [url=https://hizliresim.com/6DZW97][img]https://i.hizliresim.com/6DZW97.jpg[/img][/url] neden olabilir acaba? Biryere vurmadığından eminim ve dokunduğumda sertlik var 😨
Asel_Hira Tanemduygu bu ara ayaklanmaya başladı acaba bi oyuncağamı bastı diyorum ama canı acımazmıydı yaa 😕
ozdenarda Asel_Hira sen yine de arada bak bu ara su el ayak hastalıgı çıktı malesef Allah korusun o olmasın minikte
Janss Asel_Hira Bastırınca ağlamıyorsa bence geçicidir 🤷🏼♀️ Yine de doktora sormakta fayda var tabii .
ozdenarda Asel_Hira öle korkulcak bişey değil canım bizde hemen başlangıcında öğrendik antibakteriyel krem kullandk geçti malesef bazı yerlerde de Suriyeli hastalığı diye geçiyor parklarda falan bulaşıyor malesef kuzulara
yldrm986 Asel_Hira geçen eltimin kızının ayağı da böyle olmuştu, LEGO ya basmış,onun gibi geldi bana.O da hiç acı tarif etmiyor hâlâ oyuna devam ediyordu 😄
Adenalara Asel_Hira benim kızımda bu tarz şey var acaba böyle resmî nasıl paylaşabildinix ben yapamadım da
Asel_Hira Adenalara google dan hızlı resim yazıp girin dosyadan fotoğraf yükleyin link çıkıyo kopyalayıp yapıştırınn 🤚