Seda0651 e bebeğin kendi biberonu diyorum başkada bisey demiyorum bizchicco kullanıyorduk meme reddi yaptı bizde abim hediye olarak baby plus biberon almış büyük boy buna geçtik öbürü çok akıtıyor diye başta bunu kullansaydım herşey çözülürdü sıcak mı diye bakamiyorum okadar zor damlatiyor ki bizim ki biberonla cebellesiyordu 2 dk bitmesi gereken mama 10 dk dan aşağı bitmiyordu 2 delik açtık ona rağmen hala az akiyor