Kızım 14 ay 22 günlük yürümüyor hala kızımdan küçükler çoktan yürüyo 1 yaşından önce yine Bi kaç adım da olsa atrdı çaba gösterirdi şimdi hiç niyeti yok adım atması için dikiyorum ayağa hemen dizlerini çöküyo Bi yre dikiyorum gel gel yapıyırum hiç gelmiyo çok canım sıkılıyor bu duruma çevremde de herkes bu hala yürümüyor mu yaşını geçti yürümesi lazım yok bilmem ne daha bi canımı skıyolar biri eczaneden iğnemi ne varmış d vitamini onu alıp yiyeceklerinin içine kır yürür diyo herkes bişey diyo acaba vitaminsiz veya zayıf diye mi yürümüyor anlamdm yürümesi için ekstra bişey yapmm lazım mı ilaç Vs gbi bilgisi olan ve benim durumumda olanlar lütfen yazsın