Kizlar malum Ramazan yaklasiyor daha var gerci de yavas yavas baslamak isterim hazirliga. Tek basimayim genelde aksamlari kizi gece uykusuna yatirdiktan sonra bu tür islerimi yapabiliyorum. Her gün olmasada ara ara yapar atarim dolaba diye düsündüm.
Fasulye ve nohutum var dolabimda yeni yaptim
sizler neler yapiyorsunuz ? artik cocuklu biri olarak pratik biseyler yapabilmem icin fikirler ariyorum 🙈