Sevgili annelerim ,bebeği 1 yasında olanlarınız bu bebekler ne yapar ne eder ? 🤣. Sizde boy, kilo , yürüme , hareketlilik, etkinlikler , oyunlar , konuşma , el sallama, alkış , baybay vs bunlarda durumlarınız nasıl acaba . Ben aklıma gelenleri yazdım . Sizlerin bebekleri gelişimleri , algıları falan ne durumda ? cevaplarsanız sevinirim 🤗