Kızımın doğuştan anizokorisi var , yani göz bebekler boyutları farklı . Kafasında usg galan çekildi bişey çıkmadı . Böyle bişey yaşayan bilgisi olan var mı?? Nasıl gördüğünü merak ediyorum . Yada sonradan geçer mi?? Şu an 8,5 aylık . Teşekkür ederim şimdiden hayırlı günler ❤️