Katy Oğlum 6 ay 25 günlük. ara ara denedim kendi başına uyumasını ama olmadı çok ağladı seside gür maşallah 😟 aydan beri dönme yuvarlanma başladıgından bu yana yatagında uyuma sıkıntısı başlamıştı sık sık uyanıyordu atak haftası falan diye düşünmüştüm. Bu arada sadece beşiginde sallanarak uyur. Aya girdik emekleme falan derken bu yatagının içinden kalkar, sallardım zar zor uyurdu her dönmede uyanıyor yine anlam veremedim sanırım yatak artık ona dar geliyor diye düşündüm uyanmaları bu yüzden diye sabah aldim yanıma yatırdım uyuyor ama yine rahat edemıyor uyanıyor diye yere yorgan serdim gece öyle yattık uyudu. Bu arada emzik vs kullanmıyoruz. Ama uyku arkadasımız 5. Aydan beri var. Sabah eşim işe giderken yatağa geçtik normalde ninni açardım hep bu sefer açmadım pıspıs yaptım sırtına yarım saat içinde uyudu. Şans eseri diye düşünmüştüm. Şimdi yine aynı sekilde pıs pıs yaparak 20 dk içinde uyudu. Beşiğini bugun kaldirmayi düşünüyorum :) Kolay oldu aslında pek yaptıgım bişeyde söylenemez.sanırım birazda bebegin hazır olması lazım. Cunku 5. Ayda denemiştim ortalıgı yıkıyordu kendime dedim mümkün değil sallamadan uyumaz bu cocuk. Kismet bu güneymiş darisi başınıza anneler ohh bee 🌺
Aniliko Benim de 4.5 aylık bebeğim. Ayakta sallanarak uyurdu . 1 aydır istemiyor onu da çok mayismasi lazım ki öyle uyusun. Bugün besigine koydum ellerimle oynaya oynaya done done kendisi uyudu .2 uykusunu da öyle yaptı. Çocuk sallanmak istemiyormuş demekki