_anneyim Kızlar sezaryen doğum yapalı 2 ay oldu regl olmadım. Emziriyorum. Sanırım normal deniyor ama ne zaman olunuyor bu regl sinirden gerginlikten çatlayacağım😅
Elifhakan12 _anneyim 13.5 ay sonra dün oldum çok mutluyum rahatladım. Sizde zamanı gelince olursunuz sıkıntı yapmayın
Guldarozturk Ben 3 ay sonra regl olmuştum ve gerçekten bütün şişkinligim, sikintim gecmisti. Olsan bir dert ,olmasan bir dert 😊 6 ay kadar olmasanız da normal