Merhaba kızım yaşına girecek 15 gün sonra hala üst dişler yok çok iştahı da yok zaten birşeyleri ısırıp yemiyo genel olarak hala çorba sulu gıdalar ile besleniyo bu sebepten de çabuk acikiyor mamayi da birakmiyo sizler nasıl yapıyorsunuz üst dişleri çıkınca düzelir mi acaba bizim gibi olan var mı