masalperisiii Selam bayanlar 🌸 Oğluşumun yarın 1 yaş aşısı var 3 taneymiş sizler de herhangi bir yan etki oldu mu neler yaşadınız ne gibi önlemler aldınız ? 😖
Minikkuzum1999 masalperisiii benimde bugün kızımın aşısı 1 yaş ben de merak ediyorum koluna mi bacağına mi vuruluyor yan etkileri var mı kaç tane sorular sorular
CnsuSert masalperisiii Geçen ay olduk şükür hiçbir sıkıntı olmadı. Daha önceki aşılarında ateşlenme olduysa gitmeden önce bir çay kaşığı ağrı kesici ateş düşürücü verebilirsin olmadıysa gerek yok 😊
masalperisiii Minikkuzum1999 Olduktan sonra da yazar mısın canım ? Herhangi bir yan etki felan görürsen 🙏🏻 Geçmiş olsun şimdiden 🌸
BirAlparslanAnnesi CnsuSert aşıya gitmeden şurup verilmesi doğru değil ama kesinlikle..aşı demek vücudun bağışıklık kazanması demek bir nevi doktorumuz ebemiz bu şekilde açıklama yaparak verme sakın demişti bizede
masalperisiii CnsuSert İnşallah bizde sorun yaşamayız canım 🙏🏻 Size de geçmiş olsun 😽 Sadece bexero alışında ateşleniyor o kadar 😬
Deletedmom_64 BirAlparslanAnnesi bizim doktorumuz asiya gitmeden önce 2 ml verebilirsin demişti bende hep öyle yaptım ama bilmem ki her doktorun görüşü farkli
Ecrinbzkrt masalperisiii cok sukur bursey olmadı ates vs sadece kolu 2gun cok kızarıktı onuda hemşire olucak normal kolonyalı pamukla sil demıstı ölede yaptım ama acısı olur dıe 2gun agrı kesici verdım
Minikkuzum1999 masalperisiii teşekkür ederim canım şimdilik yan etkileri yok çok ağlamaktan başka ☺️uyudu ateş düşürücü verdim