Arkadaslar merhaba, bebegim 1 ay 27 gunluk. Gunduzleri araliksiz 3 saat uyuyor bakimini yapiyorum 1 saat kadar benimle takiliyor sonra tekrar uyuyor yine 2-3 saat kadar. Surec boyle geciyor. Fakat son zamanlarda benimle yatiyor. Bu gece mesela saat 10 da uyudu gece 12 de kalkti saat 2 de tekrar uyuduk oglen 12 ye kdr hic uyandi. Arada bir uyandi emzirdim sonra tekrar. 15-16 saat uyumalari normal sayiliyormus ama gece 2 den 12 ye kadar uyumadi normal mi? Bir de yanimda yattigi icin uyandigi anda emziriyorum bu konuda yaptigim bir yanlis var mi?
Tesekkur ederimmm, araniza yeni katildim dayanismayla..