10.5 aylık bebeğim son 1 ayda memede uyumaya alıştı, geceleri ortamızda yatıyor 10 kere kalkıyodur gündüzde yarım saat sürüyor uykusu, buna çözüm bulabilen ağlamadan eğitim verebilen oldu mu acaba, bi iki kere denedim ama ağlama krizine girdi dayanamadım malesef