Ummahan250820 bazı insanlar salak salak konuşmak için özel görevlendirilmiş gibi geliyor bana , ne alaka yani ne alaka arkadaş ateşi de buna bağlamazsın . Siz kendinizi üzmeyin sonuçta bizler de elimizden geleni yaptık nasibi sütten yana değilmiş bu kadar . Artık yılgınlık geliyor insana sürekli sorulmasindan, imalardan, saçma esprilerden ama anne sütü alan çocuklar da turp gibi değil olacak olan her türlü hasta oluyor boşa moralinizi bozmayın.