Merhaba, dünden akşamdan beri soğuk algınlığı yüzünden basım ve gözlerim çok ağrıyor. Sağlık ocağı ve eczaneye uzaktayim. Normalde parol kullanıyordum ama bitmiş. Bebeğim 9 ay 15 günlük ve emziriyorum hala. Evde Vermidon var acaba emzirirken kullanılır mı bilmiyorum. Kullanan oldu mu doktoru izin veren var mı sormak istedim. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?