Gmznr2909 MKemalinAnnesi bana kolik deme kolik deme 3 buçuk aydır davlumbaz la yatıyoruz kafamın içi kazan kazan ben ilaca karşıyım ömrüm de içmediğim kadar ağrı kesici içtim
MKemalinAnnesi Gmznr2909 bizde elektrikli süpürge sesiyle yatıyoruz uyku nedir unuttuk gitti eşimle bi de sünnet olursa acısının ağlaması eklenecek bebeğimiz iyice perişan olacakmış gibi geliyor ağlamaktan
mrvcoban Gizemisss Biz 45 günlükken yaptırdık bir gün boyunca ağladı neredeyse tabi bende onunla birlikte ağladım sabaha kadar ama şimdi de iyiki yaptırmışız diyoruz şuan 4 buçuk aylığız 🌸🤗
Minikpanda12 Gizemisss 20 gubkuj olduk yaltirmahi düşünüyorum hemen 40 i bitince hemen iyileşir bişey olmaz inşallah
aytendo_ @Gizemisss 2 aylıkken yaptırdık iyiki yaptırmışız çok çabuk iyileşti ve sünnet olduktan sonra çok güzel uyuyordu
Sultankocyigit03 Gizemisss 4 aylık yaptırdım 2 gün icinde iyilesti aklım olsa doğduğu gün yaptırırdım😂 iyileşme süreci çok hızlı ve sadece bebeklerde yapılacak bölge uyuşturuluyor 1 yaştan sonra genel anestezi yaptıkları için zor oluyor atması eziyeti bitmiyor
Kapadokya-mom1 Denizcimmm yok canım ben nevşehirdeyim doktorum gercekten cok iyiydi her çişinde de biraz biraz ağladı ama iki gün sadece sonra hemen geçti dikişi de hemen toparladı
Betul5846000 Gizemisss merhaba kırk günlükken yaptırdık çok memnun kaldık çabucak toparladı ilerleyen zamanlarda yapılmasını önermem demişti doktorumuz
Sedaaam Gizemisss 2.5 aylıkken yaptırdık iyikide diyoruz şuan. Hiç beklemeyin derim klips yöntemiyle oldu 3.gun klips çıkınca 1haftada iğlesiyor nekadar erken o kadar iyi.Suan 17 aylığız.
Fyzasahin96 Gizemisss canım 2 aylıkken yaptırdık bizde hızlıca iyileşti hemen yaptırın bence şuan 1 yaşında
merve0648 3buçuk aylıkken yaptırdık. İyileşti hemen bence bebek dönmeye başlamadan yaptırmak mantıklı