Bebeğim 3 ay 19 günlük, gündüzleri emzikle pek arası olmadı hep ağzından düşürürdü sonra bilinçli atmaya başladı bende artık vermedim. Ama uykuya geçeceğimiz zaman alıyordu yanyana yatıp pış pat yaparak uyuyordu, şimdi onuda istemiyor emziksiz de yatağa yatınca sakinleşmiyor. Önce mememi veriyorum sonra pozisyonu bozmadan memeyi çekip emziği veriyorum yeniden alıştırır gibi. Ama büyüdükçe bu numarayı da yemeyecek, emziği bırakmaması için öneriniz var mı acaba?