Bebeğim 2 buçuk aylık ve asla gündüz uyumuyor. Aslında uykusu geliyor bende koluma yatırıyorum uyukluyor ama beşiğe yada herhangi bir yere koyduğum an açıyor gözü. E bende uykusunu alsın diye kucağımda yarım saat tutuyorum bu sefer de hiç bir iş yapamıyorum 😿 gece 12 deyince derin uykuya geçiyor ama. Çok garip🤦🏼♀️ Gündüz uykusu için ne yapabilirim sizce??🥺