Haziran98 yani benim kızım daha 9bucuk aylık ama doğduğundan beri mama iciyor. 6. Aydan sonra tamamen uyanana kadar mama vermemeye başladım. Ama bazen çok nadir gözleri kapalı mirindaniyor hem uykulu hem kiprasiyor saatte herzaman uyandığı saatten daha erkense kalkıp mama iciriyorum uyuyarak içiyor. Sonra kiprasmasi duruyor uyumaya devam ediyor. Her zaman uyandığı saate kadar uyuyor. Bilmiyorum anlatabildim mi😁. Yani her zamankinden erken bı saatte huzursuzlaniyorsa mama verip uykuya devam ettirebilirsiniz. Ya da su verebilirsiniz . Ama şimdi bebeğiniz benimkinden büyük olduğu için ne kadar doğru bu söylediklerim bilemiyorum. Belki yardımci olmaya çalışırım diye yazmak istedim.