bjkbb çok teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun. Benim annemde astım hastası annem babama göre daha iyi babamın sesi falan gitmiş hep boğazları agriyomus o yüzden bişey yiyip içmeye korkuyo fazla yiyemiyomus. Rabbim yardimcilari olsun çabucak sağlıcakla atlatsinlar inşallah ya çok zor