Mom5441
Kıymaya gerek yok. Ayrıca gür saç hiç de iyi bir şey değil inanın. Yıkaması kurutması şekillendirmesi ayy aman aman, bi tutam saçı olup at kuyruğu falan yapanlara çok özeniyorum ben at kuyruğu yapamıyorum çünkü 😃 benim de kesmişler küçükken gür uzasın diye, şu gür çıksındaki amaç nedir hiç bi zaman anlayamadım, bırakın saçı nasılsa öyle kalsın kızınızın maşallah ona 🧿🧿🥰🥰♥️