Kızlar merhaba 8 aylık bebeğim var ve 1 .5 aydır kabız hiçbir şekilde kaka yapamiyor yaptığındada küçük taş gibi kuru sert çok ikiniyor yemek yiyemiyor ağlıyor bir yandan diş çok zorlaniyor doktora gittik bağırsak duzsnliyici şurup verdi ama hiçbir faydası yok hâlâ siz neler yaptiniz neler kullandınız beslenmesi nasıl olmalı lütfen yardim edin çok kötü haldeyiz 🙏