Merhaba hanımlar. 6 aylık çocuğum asla uyumuyor diye tavsiye istemiştim. Ne yaptıysam uyumadı. Son birkaç gündür çok şükür en azından iki saate bir uyanıyor. İlerledikçe daha iyi sonuç alacağımı dusunuyorum. Size de yazmak istedim.
Geçenlerde barış Muslu demo olaylarına denk geldim. Biraz izleyebildim çünkü çocuğum hem uyumuyor hem de çok huysuz sürekli ıh ıh ıh böyle geçiyordu günler. Uykusuzluk sebeplerinde gece alınan kötü bir haber bir travma olabilir yazıyordu. Travmanizi bulun ve onun üzerine çalışma yapın diyordu. Kitapları videoları da var ama izleyemedim çok fazla. Anlayabildigim kadar yaptım.
Aklıma geldi. Deneyim dedim ya belki odur. Ben 30 haftalık hamileyken ablam da benle aynı hafta hamile doğum yaptı. Suyu bitmişti aldılar bebeği. Bebek dogdu ama 9 gün sonra vefat etti. Ben o vefat haberini aldığımız geceden sonra birdaha asla uyuyamadım. Hiç bı şeye heveslenemedim. Mutlu olmadım. Bebeğim bundan etkileniyor diye düşündüm. Ve kendimce biraz videodan izlediğim kadar gece bebeğim uyurken ona ablattim bu olayı. Bu senin travman değil senin yüzünden olmadı bu benim travmam sen iyiki varsın iyi ki doğdun sağlıklısın gibi şeyler söyledim. Baya duyguya girdim. Ağladım. Şimdi çocuğum en azindab iki saate bir felan uyanıyor bazen hiç uyanmiyor. Ve gündüz mizmizlanmasi geçti. Bana bakiyor gülüyor. Ben çok mutluyum birkaç gündür. Sizle de paylaşmak istedim :)