Bazı bebekler kolik olabiliyor, daz damlası kullansanız bile gaz sorunu tamamen çözülmüyor. Benim de bebeğim ağlıyordu sadece memede susuyordu bu bir kısır döngü oluyor o zaman süt içtikçe gazı oluyor sindiremeden. Süt verme aralıklarını biraz açabilirsiniz.iyice doydugundan emin olun bir de. Ben sütüm var sanıyordum sıkınca geliyordu. Ama süt sağım makinası aldık bir baktım ki birkaç çekimden sonra süt gelmiyor. Bebek boş çekiyormuş memeyi o nedenle de aglayabilir. Yürüyerek sakince ona birşeyler anlatın sevdiginizden bahsedin işe yarıyor bir süre sonra