Pimpirikk Bebeğim dün 2 aylık oldu eşimin kuzeninin düğünü var bende gidicem bebekle yüksek sesten biraz endişeliyim bide araba falan gotursem mı sizce sorun yaşarmıyım okadar kalabalığa girmek için erken mi?
kubraer Pimpirikk valla benim kizim 4 aylik gecen gun kina gecesine goturdum kalabalik sicak ve yuksek muzigi duyunca cildirdi kosar adim kactim ordan 🤦🏻♀️
yamacinannesii Pimpirikk canım pamuk al yanına. Kulağına sok orda. Ben gittim biraz ağladı ama alışıyo ışıklar oynayanlar filan ilgisini çekiyor.
Deletedmom115 Pimpirikk Ben olsam götürmezdim ki götürmedim de. O kadar yüksek sese maruz kalmasını istemedim ha gitsem kesin eşimle dışarıda nöbetleşe bakardık içeri sokmazdım.
Derinbbk Pimpirikk 1 ay 20 günlükken gittim canım hiç bir sorun olmadı düğün bitene kadar uyudu yüksek müzik sesi ninni gibi geldi sanırım 🤗
DorukHilal Benimde kuzeninin vardı doktoruna danıştım bebeklerin yüksek sesten midesi ağırırmış mecbur değilsen sokma bide yavaş yavaş alıştırman gerekiyor dedi sokmasan iyi olur ama yinede sen bilirsin tabi ☺️