Bkttduha Melissara 9 aylik bize 1 tane asi yaptilar saglik ocagindan arayip cagirdilar bazilari da asi yok diyor anlamiyorum hangisi dogru ama bir kere yapildi digeride 12 aylik olunca dedi
Minikelebekkk Melissara doktor Suriyeliler olduğu için ekstra 1. Yaşında yaptigimiz aşıdan bir doz fazla yapicaz aşı takviminde yok şuan ama öyle demişti ben yaptırmayı düşünmüyorum ama şuan fakzs gereksiz
Melissara Bkttduha bende arada kaldım hem var hem yok deniliyor ve 11. Aydada varmış sanırım aşı takviminde oda yok görünüyor sanırım hastalık artınca böyle oldu
Anne3838 Melissara bize ebemiz asi var kızamık dedi önceden yokmuş şuan var ama belli de olmaz şimdilik var diye bilin dedi. Bir de 9uncu ayda kan tahlili var
Babyalina Melissara 9.ayda KKK aşısı var. Normalde 1 yaşta ama salgın olan bölgelerde ek aşı çıkmış bizi çağırdılar yaptıracağız
Hacer26 Asi karti elimde, 9. Ve 10. Ayda yok gozukuyor 11. Ayda kkk var gözüküyor.Inrernette de yazar devletin yaptığı aşılar oradan bakabilirsin
Mavi666 Melissara sadece kızamık eğer yumurta alerjisi varsa doktora danışılıp hastane ortamında yapılmalı sağlık ocağında değil.
Aysin3838 Melissara 9. Ayda kızamık aşısı yapılıyor. Göç sayisinin artmasından dolayı eklendi demişti ebemiz
laliko35 Melissara özel aşımı acaba çünkü çocuk doktorları farklı tablo oluşturuyor sağlık ocağında mi aradılar hastane mi?
Nurgrvn Melissara Suriyeliler çok fazla oldugu için kızamık aşısı vuracağız devlet istiyor dedi bize hemşire birde özel yapılan menenjit aşısı yaptıracağım