Merhaba anneler. Oğlum 21 aylık. Nerdeyse 10 gündür parka ya da başka bir yere gittigimizde başka cocuklara karşı hırçın davranıyor. Mesela kaydıraktan kaymak için yukarı çıkıyor ama başka bir çocuğun çıkmasına izin vermiyor hayır hayır diye bağırıyor. Daha once yapmazdı, iletisim kurmaya,sarılmaya felan calisirdi. 2 yaş sendromu olabilir mi acaba? Bu donemde normal mi hic bilmiyorum😔😔 bu durum beni cok uzuyor😔