5 buçuk aylık oğlum var sesli gülmüyor. Doktor artık sesli gülmesi gerektiğini söyledi. 1 ay geriden geliyor dedi. Kahkaha atın karşısında taklit eder dedi ama ne yaparsam yapayım sesli gülmüyor. Benimle aynı durumu yaşayan anneler var mı? Siz nasıl yöntemler uyguluyorsunuz?