Maşallah Allah bağışlasın 😇 bence yatağına yastık koymayın artık çok hareketliler. doktorlar da kesinlikle önermiyor boş olması lazım. Biz uyurken yüzükoyun dönebilir ve nefessiz kalabilir Allah korusun o yüzden yorgan veya battaniye bile tavsiye etmiyorlar. En iyisi uyku tulumu ben de mecburen aldım hem üstünü mu açtı üşüdü mu acaba diye dert etmiyorum artık.